חפש בבלוג זה

יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

פרויקט בטיחות רב היקף מטעם קרן מנוף במגזר הדרוזי, חקלאות ובנייה

חברת שלהבת מערכות מידע בע"מ נהלה פרויקט בטיחות רב היקף בקידום הבטיחות במגזר הדרוזי, במשקים חקלאיים ובבנייה מטעם קרן מנוף.

קרן מנוף הוקמה על ידי הביטוח הלאומי למימון פעולות למניעת תאונות בעבודה וצמצום ככל האפשר את מספר התאונות. כמו כן, הגברת המודעות בקרב המעסיקים והעובדים לתחומי הבטיחות וגיהות במקומות העבודה.

על פי החוק במדינת ישראל חובת המעסיקים היא לדאוג לבטיחות במקום העבודה, ולהשקיע את התקציבים המתאימים לכך. קרן מנוף אינה מחליפה את חובת המעסיקים, אלא מסייעת בפיתוח של אמצעים חדשים להגברת הבטיחות והגהות בעבודה.
   
חברת שלהבת מערכות מידע בע"מ ניהלה את הפרויקט שכלל איוש ממוני בטיחות, הכנת תכניות בטיחות, הכנת סקרי סיכונים, הכשרות והדרכות לגבי בטיחות במוסדות והדרכה לגבי בטיחות כיבוי אש.

ממוני הבטיחות מטעם חברת שלהבת עבדו במשקים חקלאיים במגזר הדרוזי, במשקים במושבים ובאתרי בנייה ונהלו את כל תחומי הבטיחות והגהות.

מדי שנה מתרחשים בישראל לצערנו, עשרות אלפי מקרים של תאונות עבודה ועשרות תאונות עבודה קטלניות. ללא ספק השקעה במניעה היא חיונית בשמירה על בטיחות העובדים. חברת שלהבת מהווה צומת לבטיחות, גיהות והסביבה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח הידע בתחום הבטיחות, הגיהות ושמירה על הסביבה ועמידה בתקנות והחקיקה במדינת ישראל.

חברת שלהבת מערכות מידע בע"מ הכשירה אלפי ממוני בטיחות בקורסים, השתלמויות וימי עיון המתקיימים מטעמה. 


למידע נוסף על שירותי הייעוץ, הליווי והאיוש בתחומי הבטיחות, גיהות וסביבה ניתן לקרוא באתר חברת שלהבת מערכות מידע בע"מ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה